Vraag C70

Plaats reactie
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

Ik zou iedereen bij deze willen vragen of hij/zei een foto heeft of een adres weet waarmee ik een blik krijg op de nieuwe C70, in FLINT GREY!!!
Ben al enige tijd opzoek naar een beeld van deze kleur... maar kan nergens plaatjes van vinden, en ook nog geen dealer kunnen bespeuren waar er een staat... bij voorbaad dank!

Gr. Daan
Gebruikersavatar
NOS
7th Gear member
Berichten: 6567
Lid geworden op: 12.02.2006 - 21:52
Locatie: Pijnacker

dit roept 2 vragen op:
1. Heeft de dealer geen volvo met staaltjes?
2. Is het niet dezelfde kleur als de vorige?
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

je moet vooral de C70 zien in de kleur, de ene kleur wel staat goed op een C70 en niet op een V50 en andersom
Volvo for life
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

heb staaltje wel gezien, maar ik wil dus graag een foto zien, van het geheel...
Yega
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16.03.2007 - 17:53
Locatie: Keerbergen

Dit is al een oude thread: ik weet niet of je nog foto's wil van de C70 in flint grey: Dit is de C70 zoals ik hem heb besteld (levering 20 april 2007)

http://www.tamiyaclub.com/showroom_mode ... 90&id=3680


Mvg,
Y
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

Hallo Yega, ik heb mijn C70 onderhand al. Ben erg benieuwd naar die van jou. Heb je een Flint grey gekocht? Mooie kleur als ik de foto's zo bekijk. Het wachten duurt lang, maar het resultaat is er dan ook wel! ben benieuwd naar je foto's en specificaties!
Yega
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16.03.2007 - 17:53
Locatie: Keerbergen

Beste Drowel,

Ik heb inderdaad een C70 D5 besteld in het Flint grijs. De wachttijd valt bij mij nogal mee: Ik heb bij een garage in de buurt het toonzaal model gekocht. Vrijdag 20 april kan ik hem gaan afhalen ;-)

Het is dus een C70 D5 Summum uitvoering met als opties:
High Performance Audio
Windblocker
Extra Parking sensors vooraan
Rti Navigation

Hoelang rijdt jij ondertussen al in je C70? En wat zijn je bevindingen totnogtoe?
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

Ik heb de C70 nu al enige tijd in bezit... ik denk een maand of 4 á 5... ik heb hem alleen echter een maand moeten missen door een ongeluk en reparatie... Maar ik moet zeggen, WAT EEN BAK. zou hem zo weer bestellen. Prachige om te zien, lekker om in te cruisen, en ook snel indien nodig! We hebben ook ongeveer dezelfde opties... die park sensors voor zijn erg handig!
Gebruikersavatar
Lo-Rider
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 11.12.2006 - 16:14

Yega schreef:Beste Drowel,

Ik heb inderdaad een C70 D5 besteld in het Flint grijs. De wachttijd valt bij mij nogal mee: Ik heb bij een garage in de buurt het toonzaal model gekocht. Vrijdag 20 april kan ik hem gaan afhalen ;-)

Het is dus een C70 D5 Summum uitvoering met als opties:
High Performance Audio
Windblocker
Extra Parking sensors vooraan
Rti Navigation

Hoelang rijdt jij ondertussen al in je C70? En wat zijn je bevindingen totnogtoe?
Yega!

Proficiat en wat handig dat je op verschillende fora steeds dezelfde nick gebruikt :lol:

Ik heb ongeveer dezelfde besteld, maar een metallic zwarte, enkel zonder premium sound (is dat hetzelfde als high performance?). Ik heb hem besteld in september 2006 en zal hem begin mei ontvangen......... man ik ben wel een koele maar zo lang wachte gaat toch ook in mijn kleren zitten!

Ik heb vorige week nog een extra optie genomen: uitschakelbare airbag passagier. Daar denk je niet onmiddellijk aan maar ik heb een zoontje en zodra mijn vrouw niet meerijdt kan die op de voorbank en kan ik het windschem plaatsen, dat geeft toch wat extra comfort!

Enfin het wordt een leuke zomer!
Yega
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16.03.2007 - 17:53
Locatie: Keerbergen

Lo-Rider schreef: Yega!

Proficiat en wat handig dat je op verschillende fora steeds dezelfde nick gebruikt :lol:

Ik heb ongeveer dezelfde besteld, maar een metallic zwarte, enkel zonder premium sound (is dat hetzelfde als high performance?). Ik heb hem besteld in september 2006 en zal hem begin mei ontvangen......... man ik ben wel een koele maar zo lang wachte gaat toch ook in mijn kleren zitten!

Ik heb vorige week nog een extra optie genomen: uitschakelbare airbag passagier. Daar denk je niet onmiddellijk aan maar ik heb een zoontje en zodra mijn vrouw niet meerijdt kan die op de voorbank en kan ik het windschem plaatsen, dat geeft toch wat extra comfort!

Enfin het wordt een leuke zomer!
Hehe, ja die nickname gebruik ik nu al een jaar of 15. In afwachting van de wagen schuim ik maar alle mogelijke C70-fora af ;-)

Ik las in een andere thread dat jij ook RTI hebt: dan heb jij inderdaad ook de High Performance Audio.

Ik ben ondertussen de dagen aan het aftellen - nog 26. Ben afgelopen vrijdag nogeens langs de garage gereden om mijn baby te bewonderen ;-) Volgende week zaterdag ga ik hem nogeens een dag halen voordat ik hem definitief afhaal op 20 april. Ik kan het mij niet voorstellen dat jij ondertussen al meer dan een half jaar moet wachten. Mijn wachttijd van 52 dagen lijkt al onnoemelijk lang - zeker met zo'n prachtig zonnige dag als vandaag.
Gebruikersavatar
marsm104
5th Gear member
Berichten: 1168
Lid geworden op: 30.05.2006 - 18:35
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Ach, het maakt voor de foto's niet uit :)
Groeten, Rick Marsman
Afbeelding
Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2007”